Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til oppsett av stereo i Golf Mk1 ønskes! (Ødeleggelse av dørpaneler ønskes ikke

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hjelp til oppsett av stereo i Golf Mk1 ønskes! (Ødeleggelse av dørpaneler ønskes ikke

Hei, jeg vurderer å kjøpe stereo til en Vw Golf Mk1.

Det jeg IKKE vil ha, er høyttalere i dørpanelen og hattehylle siden jeg ikke syns det er så fint. Jeg vil heller ikke ha en basskasse som tar hele bagasjerommet.

Alt bør se mest mulig naturlig ut, (altså ikke noe hodeskalle-deksler i høyttalergrillene.)

Vet ikke helt hva som blir budsjettet, men helst ikke over 10 lapper.
    __________________________________________________ _____________________________________

Oppsettet blir vel:
    1 ikke for flashy hovedenhet. Ønsker helst å ha intern ipod-tilkobling. 1 DIN såklart.
    2x2 høytalere (6,5" + diskant)
    Bass av en eller annen størrelse
    Forsterker(e)
    __________________________________________________ _____________________________________

Dette var noe jeg kom frem til uten hovedenhet, men fikk vite at dette ikke var noe å kjøpe..:

Rockford Fosgate Punch P400-2
    http://www.bilradios...m436&id=&vn=736

Rockford Fosgate T1652S

Rockford Fosgate Punch® P300-1

Rockford Fosgate Punch P3SD410

Etter det fant jeg Focal 165 KR. De så ikke så værst ut, og hørtes bra ut på youtube.

Alt av hjelp mottas med takk!

Sikkert noe jeg ikke har skrevet, så bare si ifra.
    Last edited by Hesselberg; 06-10-2011, 12:49.

Hvis jeg nå viser dette bildet av baksiden på Pioneer MVH-8300BT:

Og ser til høyre, så står det "Mic" og "W/R". Hva betyr W/R, og går det ann å stikke inne en slik en inn bak, vil det fungere? Eller denne.

Comment

Originally posted by GENEXXA
      W/R står nok for Wired Remote. Til og koble på f.eks orginal rattbetjening.
      Åja, takk for det!

Comment

hvordan skal du få plass til 6.5" i golf I uten å modifisere dørpanelene?
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

Originally posted by Judys Bilstereo View Post
          hvordan skal du få plass til 6.5" i golf I uten å modifisere dørpanelene?
          Lager noen kasser som står på gulvet. Såklart ikke firkantede bokser, men dråpeformede kasser, ihvertfall i fronten..

Comment

Når du har laget de boksene, til 6,5", vil jeg gjerne se bilder av dem. Installert i bilen. Har selv en golf mk1 som jeg holder på med. Blir spennende å se hva du finner ut. Jeg monterte i dørpanelen, og angrer ikke på det. Lykke til.

Comment

Originally posted by Slednekk View Post
              Når du har laget de boksene, til 6,5", vil jeg gjerne se bilder av dem. Installert i bilen. Har selv en golf mk1 som jeg holder på med. Blir spennende å se hva du finner ut. Jeg monterte i dørpanelen, og angrer ikke på det. Lykke til.
              Takk, takk! Det skal jeg gjøre! Kunne du sendt bilder eller din tråd via pm?

Comment

Skal prøve å sette inn bilder i tråden din. Men er ikke helt sikker hvordan det gjøres. er på hytta, med iPhonen. Skal se om je har noen bilder på den.

Comment

Skal prøve å sette inn bilder i tråden din. Men er ikke helt sikker hvordan det gjøres. er på hytta, med iPhonen. Skal se om je har noen bilder på den.
                  Haster ikke Ta det når du er hjemme, du..

Comment

Lastet opp to bilder.
                    Får håpe det fungerer.
                    Har ikke laget noen egen tråd.
                    Attached Files

Comment

Lastet opp to bilder.
                      Får håpe det fungerer.
                      Har ikke laget noen egen tråd.
                      Det fungerte Så ikke så værst ut det, men vil holde det så originalt som mulig, og jeg syns det å sette noe på dørpanelene blir mindre originalt enn å sette de på gulvet

Comment

Forstår deg godt. Eneste jeg angret på er plassening av diskanten. Det funket ikke helt... Så den blir nok flyttet opp på dashen, en vakker dag.

Comment

Forstår deg godt. Eneste jeg angret på er plassening av diskanten. Det funket ikke helt... Så den blir nok flyttet opp på dashen, en vakker dag.
                          Blir sikkert bra Ser ut som at du har mk1 serie 2 golf? Den med de store baklyktene? Jeg har noen runde hull for kald og varmluft, og vurdere kanskje å sette diskanten der, men det er et stort KANSKJE
                          Last edited by Hesselberg; 07-10-2011, 00:17.

Comment

Har et sett sorte dørsider uten hull til høyttalere. De kan du få for 250 kr hvis du kommer å henter
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                              Har et sett sorte dørsider uten hull til høyttalere. De kan du få for 250 kr hvis du kommer å henter
                              Takk som byr, men har dørpaneler

Comment

Working...
                              X